Product Quick finder

Winkelwagen

  • Winkelwagen is leeg!

Informatie

Accel Computer Service
Mechelsesteenweg 25
B-2650 EDEGEM
BelgiŽ
tel. : +32 3 4603535
VAT : BE 0448.125.944
webshop@accel.be

Over Accel

Het bedrijf

Accel biedt verschillende IT-service oplossingen voor KMO’s aan, waarbij het systeembeheer en de IT-support geheel of gedeeltelijk uitbesteed kan worden aan ons team van specialisten. Zo kan u altijd op beide oren slapen. Wij zorgen er wel voor dat uw IT blijft draaien!

Daarnaast voert Accel projecten uit ter uitbreiding of verbetering van de IT-infrastructuur bij KMO’s. Wij maken uw IT-omgeving veiliger en makkelijk beheer(s)baar.

Accel beheert eveneens het gehele communicatieplatform voor KMO’s, inclusief alle abonnementen voor internettoegang, mobiele data, vaste- en mobiele telefonie.

De diensten van Accel omvatten onder meer installatie van firewalls, token authenticatie, backup, business continuïteit, anti-spam en anti-virus oplossingen, virtualisatieprojecten, desktop virtualisatie,...

In the cloud

Ook voor de modernste Cloud- en SAAS-oplossingen kan u terecht bij Accel: wij kiezen samen met de klant de meest passende formule zoals Hosted Backup, Hosted Exchange of volledige Hosted desktops met alle Microsoft Office en klant specifieke software.

Accel Computer Service werd in 1992 opgericht door Marc De Swaef. Ondertussen is Accel uitgegroeid tot een professionele, competitieve, stabiele en winstgevende organisatie. De 400-tal vaste KMO klanten worden bediend door 40 medewerkers in twee Antwerpse vestigingen.

ISO-certificaat als extra garantie

Accel is ISO-gecertificeerd. In overeenstemming met de eisen van deze internationale norm wordt een strikt kwaliteitsmanagementsysteem onderhouden. Al onze bedrijfsprocessen zijn gedetailleerd gedocumenteerd en de doeltreffendheid ervan wordt continu verbeterd. Het ISO kwaliteitshandboek met informatie over beleid, verantwoordelijkheden en structuur is verkrijgbaar op eenvoudige aanvraag.

Het is ons beleid constant te streven naar het beantwoorden van de kwaliteitsverwachtingen van de klant.